Specialist O2C level 1

Zoek in vacatures

Specialist O2C level 1

Kies je voor een carrière bij KLM, dan vind je volop de ruimte om je als professional verder te ontwikkelen. Zowel in jouw functie als in uitdagende projecten en met uitgebreide trainingsprogramma’s. Komt de tijd om je koers te verleggen? Dan zijn er altijd mogelijkheden om verder te groeien. Omhoog, de diepte in of zelfs helemaal opzij. Door de diversiteit aan functies en vakgebieden binnen KLM, is de kans groot dat er iets voor je tussen zit. Het is aan jou om de kansen te zien en ze te pakken!

De organisatie

Finance Accounting Services NL (FAS NL) is verantwoordelijk voor de administratieve verwerking van financiële gegevens van de KLM-thuismarkt, KLM Cityhopper en Air France/KLM Cargo.

FAS NL bestaat uit 4 clusters; R2P (Request 2 Pay), O2C (Order 2 Cash), Cluster R2R (Record 2 Report) en QA/CI/ICF (Quality Assurance/Continuous Improvement/Internal Control Framework) en  valt onder Corporate Control.

De functie

Als specialist O2C Level 1 heb je overzicht over het gehele O2C proces en ben je verantwoordelijk voor het tijdig, efficiënt en juist verwerken-en monitoren van de verschillende Order2Cash stromen tot en met de inning van betalingen.

Kerntaken

  • Bewaken en overzien van de O2C processen over alle divisies heen
  • Adequaat opvolgen van het ICF-proces, KPI’s, SLA en audit gerelateerde zaken i.s.m. business support
  • Monitoren en analyseren het order to invoice proces van E&M en zorgt voor een structureel proces geeft inzicht voor de Business E&M m.b.t root cause issues
  • Fungeren als volwaardige business partner voor de verschillende stakeholders van de verschillende divisies in goede afstemming met de specialist level 2
  • Ondersteunen van de Specialist O2C level 2 en de Manager met vragen m.b.t. debtor management
  • Opzetten van escalatie dossiers, met als doel debiteuren stand structureel in control te krijgen en te houden
  • Toezien op juistheid, tijdigheid en volledigheid van O2C m.b.v. rapportages en controls
  • Assisteren bij het inrichten en onderhouden van de debtor tooling
  • Signaleren en adviseren van procesverbetering en/of hulpmiddelen in de keten tussen financiële en niet financiële/ operationele processen ter verbetering van de kwaliteit en de efficiëntie van de wijze waarop de administratieve taken worden uitgevoerd binnen O2C

Jouw profiel

  • Afgeronde opleiding op hbo-niveau
  • Je bent enthousiast en kan goed in teamverband werken
  • Je hebt aantoonbare ervaring met Excel
  • Minimaal 3 jaar werkervaring op het gebied van accounting en systemen, met een oog voor de administratieve organisatie
  • Goede communicatieve vaardigheden en kennis van de Nederlandse en Engelse taal mondeling en schriftelijk beheersing van de Franse taal (is een pré)

Solliciteer direct!

Solliciteer gemakkelijk door je gegevens in te vullen, of een CV te uploaden.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email